אז למה כדאי לבנות קו"ח עם פורמט קבוע?

לא משנה מהי ההשכלה שלכם, בכמה עבודות עבדתם ומהן ציפיות השכר שלכם: בכל מקרה, גם אתם נדרשים להחזיק במסמך הבסיסי ביותר עם רצונכם להשתלב בשוק העבודה – קובץ קורות חיים. נדמה כי ישנו חיפוש אינסופי אחר קובץ קורות החיים המושלם – זה שיאיר את דמותכם ויניע לפעולה את מי שיושב בצד השני – המגייס. 

לשמחתכם, אינכם צריכים להסתפק בקובץ בינוני, אלא שאתם יכולים ליצוק את הניסיון, ההשכלה והחוזקות שלכם אל תוך פורמט לקורות חיים. המטרה: למנף משמעותית את הסיכוי לצלוח את הסינון הראשוני ולהגיע לריאיון עבודה פרונטלי.

עיצוב בסיסי, אך נקי ואלגנטי

הרגע בו המגייס פותח את הקובץ שלכם, הוא רגע קריטי: מדובר על בין 10-60 שניות, בהן יש לכם הזדמנות להרשים, לעניין ולגרום למגייס להשאיר את קורות החיים שלכם על השולחן. מעבר לתוכן (שהוא החשוב בעיקר), ישנה חשיבות אדירה גם לעיצוב. עם פורמט לקורות חיים, אינכם צריכים להשקיע זמן או מחשבה בעיצוב, אלא שמוצעות לכם כמה תבניות בסיסיות. 

בקורות החיים אין מקום לצבעים זוהרים, אימוג'יז מחייכים או כותרות ססגוניות. הקובץ צריך להיות נייטרלי בעיצובו – כזה שמשדר קלאסיות ובעיקר רצינות.

חיסכון אדיר בזמן וכסף – יש מי שמנחה אתכם!

עם תבנית לקורות חיים, יש מי שמלווה אתכם צעד אחר צעד. חבר'ה צעירים שיוצאים לשוק העבודה, מסתייעים לא אחת בשירות ליווי מקצועי שעולה לא מעט כסף. לא שמדובר על שירות שאיננו חשוב, אלא שהוא לא תמיד נחוץ. מערכת חכמה המציעה לכם תבנית לקורות חיים, מלווה אתכם צעד אחר צעד באשר לפרטים שאתם נדרשים ליצוק לקובץ:

  • הפרטים האישיים שלכם
  • ההשכלה (תיכונית או אקדמית)
  • ניסיון תעסוקתי שצברתם לאורך השנים
  • השירות הצבאי
  • תוכנות וסביבת עבודה

דוגמאות לקורות חיים שתוכלו ללמוד מהן

עוד הרבה לפני שתערכו את קובץ קורות החיים שלכם, תוכלו להתרשם ממניפה רחבה של דוגמאות. אין תבנית אחת לקורות חיים, אלא מספר תבניות המאפשרות לכם גמישות עיצובית. בעת שאתם בוחרים בתבנית קיימת ולא מעצבים את הקובץ בעצמכם, קל יותר לנקוט בגישה אובייקטיבית-ביקורתית, ולשים את עצמכם לרגע במקומו של המגייס (מה ירשים את המגייס, מה משדר רצינות ומקצועיות וכו'…). בחרו את התבנית שמעוררת בכם רגיש חיובי ונעים. 

וכעת? מתחילים לשלוח קו"ח לשלל משרות נחשקות!

אז לא, אינכם צריכים לחפש רפרנסים ברשת, ללקט המלצות ולאמץ טיפים: כל מה שאתם צריכים הוא ליצוק את הפרטיים האישיים שלכם אל תוך התבנית, ובתוך שניות גם אתם תוכלו להחזיק בקובץ קורות חיים מוכן לשימושכם. ריכוז היתרונות של פורמט לקורות חיים:

  • תבנית מוכנה – מזינים תוכן ויש לכם קובץ מוכן!
  • עיצוב קלאסי שמתאים לכל תחום ולכל משרה
  • פוטנציאל לחיסכון כספי על מעצב או עורך קורות חיים

כל שנותר לכם הוא לשלוח את הקובץ שלכם למשרות החביבות עליכם! זכרו: הקריירה שלכם מתחילה בקובץ קורות חיים מרשים ומשכנע.