בניית קורות חיים לסטודנטים מה חשוב לדעת

סטודנטים? הזמן המדויק לכם להכין תשתית לקריירה עתידית הוא עכשיו
זמן שאתם שוקדים ועמלים על סיום התואר הנכסף, שוק התעסוקה גועש ודינמי והצרכים בו משתנים בקצב מסחרר. בין אם אתם בוחרים להקדיש את מלוא זמנכם ללימודים ובין אם החלטתם לשלב עבודה בין מבחן למבחן, אנחנו כאן לעדכן אתכם שזה הזמן להכין את הקרקע ולהתחיל לצבור ניסיון תעסוקתי שיקדם אתכם פלאים במציאת עבודה רצינית בסיום הלימודים.

התאמה שתיתן לכם את הבמה הנכונה

לפני הכול, תניחו מחברות ועטים והיו ברורים.

  • הגדירו לעצמכם בכמה שורות, מה אתם מחפשים, תחום, אחוז משרה, בצעו מיפוי של הזמן הנתון לרשותכם להקדיש לעבודה בחייכם כרגע לפי מערכת השעות שלכם. ישנם הבדלים מהותיים אם אתם סטודנטים לתואר ראשון, שני או האם אתם בכלל לומדים ללימודי תעודה.

יש חשיבות מכרעת להדגשת החוזקות שלכם בעיני המגייסים הפוטנציאליים. ניסוח לקוני ופשטני מידי של קורות החיים והתיאור שלכם בתוכם יכול להיות לכם לרועץ ולכן נצלו את ההזדמנות לכתוב בצורה מקצועית וברורה את ההשכלה שצברתם, ממוצע הציונים שלכם- אם אתם מצטיינים וממוצע הציונים שלכם גבוה, הציגו זאת בראש המסמך.

הניסיון הצבאי שלכם משחק תפקיד חשוב בשוק התעסוקה ויכול לפתוח עבורכם הזדמנויות מעולות. במידה והרפרטואר הצבאי שלכם מרשים במיוחד, הציגו אותו בצורה בולטת כמו גם את הניסיון התעסוקתי, המיקום בראש הדף יקנה לכם יתרון חזק.

בצעו בדיקת רקע אודות החברה אליה אתם מגישים מועמדות, מהם הצרכים והדרישות שלה ואילו תכונות חשובות לה במועמדים אותם היא מחפשת. ברוב המקרים יהיו אלה חברות ומגייסים המעוניינים לטפח סטודנטים צעירים במטרה לגייס אותם בסיום התואר על מנת שיביאו עמם את הכישרונות, המיומנויות והיכולות שרכשו לטובת החברה.

  • זה כן אישי. במקרה של הכנת קורות החיים שלכם, הכול אישי, חשוב ונלקח בחשבון מבחינת מעסיקים. גבשו פיסקה שתהווה את החלק האישי יותר והבלעדי לכם בו אתם מפרטים אודות האישיות שלכם, במה אתם יכולים לתרום למעסיק, מה הייחוד שלכם ואיזה ערך מוסף אתם מביאים אתכם שיגרום למעסיק לרצות להעסיק דווקא אתכם משאר המועמדים. יצירת בידול תקנה לכם יתרון משמעותי על היתר. אתם יכולים גם לכתוב מייל מקדים בו אתם פונים באופן ישיר למעסיק ומציגים את עצמכם באופן נגיש ואישי יותר. אל תתפזרו עם מלל ארוך ומייגע שחוטא למטרה, הדגישו את התשוקה שלכם למקצוע הרלוונטי לתפקיד, את ההשקעה, הרצינות, השקדנות שיש לכם ומידת המוטיבציה וההתגייסות הגבוהה שלכם למען השתלבות והצלחה בתפקיד.
  • המלצות תלמידים ותלמידות, המלצות- יש גבול לכמה הנחתום יכול להעיד על עיסתו (ובאובייקטיביות (; ), בשביל זה קיימים ממליצים. זוהי דרך מצוינת להתבלט ולגבות את קורות החיים בהמלצות הלכה למעשה. הקדישו זמן לגבש לכם רשימת ממליצים איכותיים שיכולים להוציא אתכם באור הכי מחמיא ולהעלות את הסיכויים שלכם להתקבל למשרה. ממרצים עד ראשי חוג או אחראים על התמחות כלשהי שעשיתם. זה יכול רק לשפר ולהעלות לכם את המניות, מקסימום תצליחו להרשים את המעסיק הפוטנציאלי.
  • החזות היא הכול- התפקיד שלכם הוא לוודא שאתם כותבים בצורה המיטיבה ביותר את המסמך הכי מקצועי, מנוסח ורהוט. השקעה היא מילת המפתח והמסר שאתם שולחים למעסיק הוא שחשוב לכם שהכול יהיה מדויק, נקי ונהיר. אל תזלזלו בבדיקת הגהה, גם עצמונית וגם ע"י עיניים נוספות, אלוהים הוא בפרטים הקטנים, משפט שרלוונטי לכם מתמיד. דאגו לבחור את הפונט הנכון (Arial גודל 12 המומלץ), לשמור על הידוק ודיוק ועל מינונים נכונים של הטקסט. המסמך שלכם צריך להיות הכי מזמין ונעים לקריאה. אם אתם מתקשים, העזרו בתבניות חינמיות רבות שנמצאות באתרים המיועדים לבניית קורות חיים לסטודנטים.
  • כל אחד הוא מיוחד. נסו להדגיש את התכונות יוצאות הדופן שלכם וכיצד הן באות לידי ביטוי, מה התרומה של קווי האישיות הייחודים לכם בתפקיד הנדרש והאם אתם מצליחים לשקף זאת בקורות החיים שכתבתם. קורות חיים טובים הם אלה שמייצגים אתכם באופן הטוב והנכון ביותר.

תנו לנו לעבוד בשבילכם

ידוע שעייפות היא מוטיב מרכזי בחייהם של סטודנטים, אתם מתרוצצים בין הרצאה לישיבה על עבודה בספרייה, מנסים להספיק קצת להנות בין מטלה למטלה ולא מוצאים את הזמן הראוי לשבת על קורות החיים שלכם כמו שצריך.

אז בזמן שאתם חורשים לעוד מבחן מעייף, אנשי התוכן המקצועיים שלנו יכולים לבנות עבורכם קורות חיים מדויקים שנתפרים עבורכם כמו חליפה ומאפשרים לכם לקפוץ מעל המתמודדים האחרים ולהתחיל מנקודת פתיחה גבוהה ומותאמת למה שהמגייסים מכוונים.

שירות הפרמיום שלנו הוא בעלות מוזלת ביותר של 250 ₪, מחיר אטרקטיבי שמעניק לכם את כרטיס הכניסה המקצועי והאיכותי ביותר לחיים האזרחיים.

אל תבזבזו עוד דקה, היכנסו עוד היום לשוק התעסוקה.

מצ"ב לינק לתשלום: https://secure.cardcom.solutions/e/xHn9

אתם בידיים בטוחות וטובות, הצלחה שלכם היא הצלחה שלנו.