איך לכתוב קורות חיים להייטק?

 מטרת קורות החיים- מה המטרות שלך?

קורות חיים הייטק הם קורות חיים המדגישים את כישוריו, השכלתו וניסיונו של הפונה בתחום טכנולוגיית המידע.

קורות חיים של היי-טק מכונה לרוב קורות חיים של IT, אך הם יכולים לשמש גם אנשים שאינם עוסקים ב-IT.

המטרה של קורות חיים בהייטק היא אחרת – מה המטרות שלך?

אם אתה רוצה למצוא עבודה בתחום ה-IT, אז סוג זה של קורות חיים יתאים לך ביותר. אם אתה לא מחפש עבודה בתחום ה-IT, אז אולי עדיף ליצור סוג מסורתי יותר של קורות חיים.

מטרת קורות החיים שונה עבור משרות הייטק. אתה צריך לתקשר את הכישורים שלך בצורה שהמעסיק מבין.

קורות חיים להייטק צריכים להדגיש את הדברים הבאים:

– מאפיינים מרכזיים של קורות חיים

– איך לכתוב קורות חיים יעילים (כולל נקודות מפתח)

– מה לכלול בקורות חיים טכנולוגיים

מצב הטכנולוגיה ושוק העבודה הנוכחי

קורות חיים הייטק הם קורות חיים המדגישים את כישוריו וכישוריו של הפונה מבחינת הטכנולוגיה העדכנית ביותר. על המבקש גם לוודא שקורות החיים שלו מעודכנים בכישוריו ובכישוריו. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך דרך אחת היא להשתמש במילות מפתח מתיאור התפקיד.

יש אנשים שחושבים שקורות חיים הייטק אינם הכרחיים בחברה של היום, אבל הם יכולים להועיל למי שמחפש עבודה בחברות טכנולוגיה.

שוק העבודה משתנה והביקוש למיומנויות הייטק נמצא בעלייה. אנחנו בעידן שבו טכנולוגיה היא המפתח להצלחה ועבודה ללא כישורי הייטק לא תספיק.

יש להתאים את קורות החיים למשרות הייטק על ידי הכללת מילות מפתח, ביטויים ומשפטים ספציפיים המדגישים את החוויה שלך עם טכנולוגיה. זה צריך לכלול גם את כל האישורים שיש לך כדי להראות את הידע שלך בתחום מסוים של עניין.

הכוח של הוויזואליה

רוב הזמן קורות חיים נקראים במבט חטוף ולכן חשוב להם להיות מושכים מבחינה ויזואלית. יש לעצב את קורות החיים בצורה קלה לקריאה והבנה. זה צריך לכלול גם גרפיקה, תרשימים, גרפים ואלמנטים חזותיים אחרים כדי להפוך את התוכן למושך יותר.

מטרת החלק הזה היא לספק טיפים כיצד לכתוב קורות חיים להייטק. חלק זה יכסה 3 שלבים: שלב 1) חשיבות הוויזואליה; שלב 2) עיצוב קורות החיים; ושלב 3) כוחם של חזותיים.

לחזותיים יש השפעה משמעותית על הדרך שבה אנשים מקבלים ומעבדים מידע. קורות חיים חזותיים הם לא רק טרנד, הם משנים משחק. השימוש בוויזואליה בקורות החיים הוכח כמגדיל את הסיכוי להגיע לראיון ב-50%.

תבנית קורות החיים החזותית היא כלי נהדר להפיכת קורות החיים שלך לאטרקטיביים יותר וקלים לקריאה. מצגת חזותית היא דרך מצוינת להבליט את הכישורים והניסיון שלך בכל מצב של ראיון.

מיומנויות או כישורים – באילו כדאי להשתמש?

קורות חיים טכנולוגיים הם דרך קלה להציג את הכישורים והכישורים שלך בפני מעסיקים פוטנציאליים. אבל באיזה כדאי להשתמש? כישורים או כישורים?

מיומנויות: ניתן להשתמש במדור מיומנויות כדי לפרט את כל המיומנויות הטכניות, הרכות והקשות שרכשת במהלך השנים. מומלץ לכלול בסעיף זה מילות מפתח ספציפיות הרלוונטיות לתפקיד שאליו אתה מגיש מועמדות.

כישורים: ניתן להשתמש במדור כישורים כדי לפרט את כל התארים, האישורים והכינויים המקצועיים שהשגת במהלך השנים. מומלץ לכלול בסעיף זה מילות מפתח ספציפיות הרלוונטיות לתפקיד שאליו אתה מגיש מועמדות.

בחלק זה, נחקור את ההבדל בין גישה מבוססת מיומנויות לגישה מבוססת שגרה לכתיבת קורות חיים.

גישה מבוססת מיומנויות פירושה שאתה מפרט את כל הכישורים שלך בחלק אחד, ללא קשר אם הם רלוונטיים לתפקיד או לא. גישה מבוססת שגרה פירושה שאתה מפרט את הכישורים שלך רק אם הם רלוונטיים לתפקיד. לדוגמה, אם אתה מגיש מועמדות לעבודה כרואה חשבון, אבל יש לך ניסיון בשיווק, אז זה יהיה הגיוני לכלול את שני הכישורים בקורות החיים שלך מכיוון ששניהם רלוונטיים לתפקיד.

היתרון בשימוש בגישה מבוססת מיומנויות הוא בכך שהיא מקלה על מציאת עבודה. החיסרון בשימוש בגישה מבוססת מיומנויות הוא שמעסיקים לא יוכלו לדעת איזה סוג של ניסיון תעסוקתי היה לך מכיוון שאין הבחנה בין סוגים שונים של מיומנויות בקורות החיים שלך.