האם לכתוב ממוצע בקורות חיים?

מהו ממוצע?

ממוצע הוא מספר שמחושב על ידי חיבור כל המספרים ברשימה וחלוקתם במספר הפריטים ברשימה. ניתן להשתמש בו כדי לתאר את הציונים, הגובה, המשקל או כל נתון אחר של אדם.

אנשים מסוימים עשויים לחשב את הממוצע שלהם כמספר כולל ואחרים עשויים לחשב אותו על בסיס כל נושא.

באופן כללי, לא מומלץ לכלול ממוצע בקורות החיים שלך כי זה לא אומר למעסיק הפוטנציאלי שלך שום דבר שהוא עדיין לא יודע עליך.

אם תחליט לכלול אחד, ודא שהוא משקף את האופן שבו אתה רוצה להיראות על ידי אחרים. אם אתה מכוון לעבודה בחברה עם סטנדרטים גבוהים, הממוצע שלך אמור לשקף זאת. עם זאת, אם אתה מגיש מועמדות למשרות עם סטנדרטים פחות מחמירים, הממוצע שלך עשוי להיות נמוך מהצפוי.

המילה 'ממוצע' משמשת בדרך כלל לתיאור סוג של מדד סטטיסטי. שני סוגי הממוצעים הפופולריים ביותר הם הממוצע והחציון.

ממוצע מחושב על ידי חיבור כל המספרים בקבוצה וחלוקתם בכמה מספרים יש בקבוצה. לדוגמה, אם יש לך 3 מספרים, 1,2,3, הממוצע שלך יהיה 2.

חציון הוא המספר שנופל באחוזון ה-50 – כלומר מחצית מנקודות הנתונים נמצאות מעליו ומחציתן מתחתיו. זה יכול להיות אינדיקטור טוב לשימוש כאשר אתה רוצה לייצג ערכים אופייניים במקום חריגים או קיצוניים.

במקרים מסוימים, ממוצע עשוי לא להיות מייצג מספיק עבור מה שאתה רוצה להעביר בקורות החיים או במכתב המקדים שלך – למשל אם היו לך כמה משרות עם משכורות שונות מאוד או אורך ניסיון עבודה.

אם זה נשמע כמו משהו שעשוי לחול עליך אז אולי כדאי לשקול לכלול אותו

מהו ממוצע ולמה יש אנשים שכוללים אותו בקורות החיים שלהם?

ממוצע הוא הדרך הנפוצה ביותר למדידת טווח של ערכים. הממוצע מחושב על ידי חיבור של כל נקודות הנתונים בקבוצה וחלוקה במספר הכולל של נקודות הנתונים.

יש אנשים שכוללים את הממוצע שלהם בקורות החיים שלהם כדי להראות שיש להם ממוצע GPA.

המונח "ממוצע" יכול לשמש למטרות רבות ושונות ויש לו משמעויות רבות ושונות. חלק מהאנשים כוללים את זה בקורות החיים שלהם כי הם רוצים להראות שיש להם ממוצע GPA, אבל זה לא יכול להיות רלוונטי עבור כל בקשה לעבודה.

ממוצע הוא הערכה של ביצועי תלמיד בקורס או בתכנית. זהו הממוצע האריתמטי של כל הציונים שקיבל התלמיד על כל העבודה שניסה.

השימוש בממוצע בקורות חיים שנוי במחלוקת כבר זמן מה. חלק מהאנשים מאמינים שניתן להשתמש בו כדי להראות עד כמה הם הצליחו בשנות הלימודים שלהם בעוד שאחרים חושבים שזה לא הכרחי כי הם מנסים להשיג עבודה ולא ציון.

חלק מהאנשים כוללים ממוצע בקורות החיים שלהם כחלק מסעיף ההשכלה שלהם מכיוון שהוא יכול לעזור להם להפגין את הצלחתם בלימודים, במיוחד אם הם הצליחו בצורה גרועה בבחינה אחת או שתיים מתוך ארבע או חמש. בנוסף, חברות מסוימות כמו מיקרוסופט החלו לכלול מידע זה כחלק מתהליך הגיוס שלהן והוכח שאין מתאם בין GPA להצלחה בעבודה.

חסרונות של הכללת הממוצע שלך

אין תשובה קלה לשאלה הזו. אנשים מסוימים עשויים לחשוב שלכלול את הממוצע שלהם בקורות החיים עשוי להיות מועיל, אבל זה לא. זה אולי נראה כמו רעיון טוב, אבל למעשה יכולות להיות לזה השלכות שליליות על המועמד.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כשמחליטים אם לכלול את הממוצע שלך בקורות החיים שלך או לא, הוא שמעסיקים יראו אותך כמי שיש לו ציונים פחות ממושלמים. אם אתה מישהו שהתקשה בלימודים, אז הכללת הממוצע שלך בקורות החיים רק יגרום למעסיק לחשוב שאתה מישהו שלא מתאמץ מספיק והם לא יהיו מעוניינים לראיין אותך.

החסרונות של הכללת הממוצע שלך הם שזה יכול לגרום לך להיראות כאילו אתה לא מספיק טוב או שאתה לא מתאמץ מספיק. זה גם יכול ליצור השוואה לא הוגנת לאחרים.