איך לכותב קורות חיים

1. הקדמה

קורות חיים הם מסמך המשמש לסיכום הכישורים, הניסיון וההשכלה של מועמד לעבודה. קורות חיים כתובים היטב יכולים לעזור לך להשיג ראיון למשרה שאתה מעוניין בה.

בחלק זה, נדבר על איך לכתוב מבוא לקורות החיים שלך.

ישנן דרכים רבות ושונות להציג את עצמך בקורות החיים שלך. הדרך היעילה ביותר היא לכלול את המידע האישי ואת יעד הקריירה שלך בראש המסמך.

קורות חיים הם הצהרה אוטוביוגרפית של ניסיון העבודה, ההשכלה והכישורים האחרים שלך. זהו הצעד הראשון שלך בתהליך חיפוש העבודה.

קורות חיים צריכים להיות סיכום תמציתי של הכישורים והניסיון שלך. קורות חיים טובים לא צריכים להיות באורך של יותר מעמוד אחד. שים את המידע הרלוונטי ביותר בראש קורות החיים שלך כדי שהוא ייראה ראשון. אתה יכול גם להשתמש בנקודות תבליטים כדי להקל על מישהו לקרוא במהירות.

2. עשה ואל תעשה של קורות חיים

לַעֲשׂוֹת:

– שמור את זה קצר ותמציתי

– הדגש את הכישורים והכישורים שלך

– כלול מילות מפתח התואמות לתיאור התפקיד

– השתמש בכתובת דוא"ל ומספר טלפון מקצועיים

אל תעשה:

– כלול מידע אישי כגון דת, גיל, מצב משפחתי או נטייה מינית

קורות חיים הם מסמך המסכם את כישוריו וניסיונו של אדם עבור מעסיקים פוטנציאליים. זה הרושם הראשוני שאתה עושה על המעסיק, וזה יכול להיות ההבדל בין להגיע לראיון עבודה או לא. קורות חיים כתובים היטב יכולים לעזור לך להשיג את עבודת החלומות שלך.

חשוב להחזיק קורות חיים ללא טעויות, שכן זה יעשה רושם רב על המעסיק. אם יש טעויות בקורות החיים שלך, זה יוביל לדחיית הבקשה שלך ואתה עלול לפספס הזדמנות לעבוד עם מעסיק פוטנציאלי.

יש הרבה עשה ואל תעשה של קורות חיים שצריך לעקוב אחריהם בזמן כתיבת אחד. הם כדלקמן:

– השתמש בגודל גופן מתאים

– אל תשתמש יותר מדי בטקסט

– שמור את המשפטים שלך קצרים

– אל תשתמש בקיצורים או ראשי תיבות, אלא אם כן הם נמצאים בשימוש נפוץ בתעשייה

3. עיצוב קורות החיים שלך 5 טיפים לעקביות

בפוסט הזה אתן לכם 5 טיפים לעקביות.

1. עקביות בסדר המידע

2. עקביות בגופן

3. עקביות במראה קורות החיים שלך

4. עקביות בפורמט של קורות החיים שלך

5. עקביות בהשכלה ובניסיון העבודה שלך

עיצוב קורות חיים יכול להיות משימה לא פשוטה. עליך לאזן בין עיצוב קורות החיים שלך לבין המידע. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי יצירת עיצוב עקבי עבור קורות החיים שלך.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור בעת עיצוב קורות החיים שלך הוא שהם צריכים להיות עקביים. זה אומר שכל ההיבטים של קורות החיים שלך צריכים להיראות דומים, כולל גופנים, צבעים ומרווחים. זה יקל על המעסיקים לקרוא ולהבין מה אתה מנסה לומר בקורות החיים שלך.

לדוגמה, אם תחליט להשתמש בגופן אחד לאורך כל המסמך שלך, יש להשתמש בגופן זה גם בכותרות, בטקסט מודגש, בטקסט עם קו תחתון ונטוי. בנוסף, אם אתה משתמש בטקסט שחור עבור חלק אחד של המסמך אז כל שאר החלקים צריכים להיות גם עם טקסט שחור כדי שהוא לא יבלוט יותר מדי משאר המסמך. עם זאת, שימוש ביותר משני צבעים במסמך אחד יכול להקשות על המעסיקים לקרוא בגלל

4. מה לכלול בקורות החיים שלך 10 דברים שכדאי לכלול בקורות החיים שלך

קורות חיים הם מסמך המציג את הכישורים וההישגים שלך בצורה תמציתית, מאורגנת ומשכנעת.

10 הדברים שאתה צריך לכלול בקורות החיים שלך הם:

1) הצהרת מטרה, 2) השכלה, 3) ניסיון מקצועי, 4) כישורים ויכולות, 5) קורסים והסמכות רלוונטיים, 6) הפניות, 7) מידע נוסף על עצמך (תחביבים), 8) פרסומים ומצגות (אם רלוונטי) , 9) פרסים והצטיינות (אם רלוונטי), 10 ) פרסים והצטיינות.

קורות חיים הם סיכום של הכישורים והניסיון שלך. זהו מסמך חשוב שיעזור לך לקבל את העבודה הראשונה שלך. בעת כתיבת קורות חיים, חשוב לכלול את המידע הבא:

– חינוך

– ניסיון מקצועי

– מיומנויות ויכולות

– עבודה בהתנדבות או במשרה חלקית

– פרסים או מלגות

– תחביבים ותחומי עניין

5. מה כדאי להשאיר מחוץ לקורות החיים? 7 דברים שכדאי להימנע מהם

חשוב לדעת מה לא לשים בקורות החיים. יש כמה דברים שכדאי להימנע מהם בעת כתיבת קורות החיים.

1. אל תכלול מידע אישי כמו גילך, מצבך המשפחתי או הדת שלך.

2. אין לכלול אסמכתאות, אלא אם כן ביקש המעסיק במפורש.

3. הימנעו מלכלול היסטוריית שכר ודרישות פיצויים בקורות החיים ובמכתב המקדים.

4. הימנע מלפרט תחביבים או תחומי עניין שאין להם רלוונטיות למשרה אליה אתה מגיש מועמדות; הם רק יסייחו את דעתך מהמידע הרלוונטי לכישוריך ולכישוריך לתפקיד הנדון.

5. הימנע מלרשום הפניות כ"זמינות לפי בקשה". מעסיקים יבקשו אותם במהלך תהליך הראיון אם הם צריכים אותם, אז עדיף פשוט לרשום אותם על דף נייר נפרד עם פרטי התקשרות כלולים במידת הצורך, במקום להעמיס את קורות החיים שלך במידע מיותר כזה שרק יעשה את זה קשה יותר למעסיקים למצוא את מה שהם צריכים בזמן בלי