איך לשלוח קורות חיים במייל?

מדוע כדאי לשקול לשלוח את קורות החיים שלך בדוא"ל

המייל הוא צורת התקשורת הנפוצה ביותר בעולם כיום. לכן אין זה מפתיע שהוא אומץ כאמצעי תקשורת פופולרי עבור מחפשי עבודה. שליחת קורות החיים שלך בדוא"ל יכולה להיות דרך מצוינת להציג את קורות החיים שלך בפני מנהלים מגייסים ומגייסים, מבלי שתצטרך לשלם על דמי משלוח או הדפסה.

יש הרבה יתרונות לשליחת קורות חיים בדוא"ל. היא חסכונית וידידותית לסביבה, היא מאפשרת לצמצם עיכובים אפשריים כתוצאה משירות הדואר, והיא יכולה לחסוך מכם את הצורך להמתין לתגובת המעסיק לפני שתשלחו הודעת המשך נוספת.

אם אתה תוהה כיצד לעצב את קורות החיים בצורה הטובה ביותר בעת שליחתם בדוא"ל, יש כמה הנחיות כלליות שאנו ממליצים לעקוב אחריהם:

– ודא שכל פרטי הקשר כלולים בחלק העליון של המסמך – כלול מילות מפתח שעשויות להיות רלוונטיות לתפקיד/ים אליהם אתה מגיש מועמדות –

מבוא

אנו יכולים לשלוח קורות חיים בדוא"ל בדרכים הבאות:

צרף קורות חיים כקובץ מצורף למייל.

כלול את קורות החיים בגוף המייל.

שלח קישור לתיק העבודות או לאתר האינטרנט שלך.

ספק קישור לפרופיל הלינקדאין שלך.

שליחת קורות חיים במייל היא דרך נוחה להגיש מועמדות למשרה. זה חוסך זמן הן של המבקש והן של המגייס. אבל יש כמה דברים שכדאי לזכור לפני שליחת קורות החיים שלך בדוא"ל.

– צור מייל מקצועי ותמציתי עם שמך בשורת הנושא

– השתמשו בשורת נושא מתאימה שתמשוך את תשומת ליבו של המגייס

– כלול את פרטי הקשר שלך בגוף האימייל שלך

– כלול את כל הניסיון, הכישורים וההשכלה הרלוונטיים בעבודה בקורות החיים שלך

3 סיבות מדוע לא כדאי לשלוח את קורות החיים שלך בקובץ מצורף

קורות חיים הם מסמך המספק תמונת מצב של היסטוריית העבודה, ההשכלה והכישורים שלך. זהו מסמך חשוב שיכול לעזור לך להשיג את משרת החלומות שלך.

הדרך הטובה ביותר לשלוח את קורות החיים שלך היא כקובץ מצורף במייל. עם זאת, ישנן סיבות רבות מדוע אינך צריך לעשות זאת.

להלן שלוש סיבות לכך:

-אם תצרף את קורות החיים למייל הם יתפוס יותר מקום מאשר אם תכלול אותם בגוף המייל עצמו. -זה יכול להיראות לא מקצועי שיש קבצים מצורפים במיילים מכיוון שהם משמשים לעתים קרובות לספאם או וירוסים. -זה לוקח יותר זמן ומאמץ לשלוח קבצים מצורפים במקום רק להדביק אותם בגוף האימייל עצמו

5 דברים שאתה צריך לדעת לפני שליחת קורות החיים שלך בדוא"ל

קורות חיים הם סיכום של הניסיון המקצועי שלך וכישוריך שרכשת במהלך חייך. זהו מסמך קצר המסכם את כל המידע עליך. זה עוזר לך להגיע לראיון עם החברה על ידי מראה להם למה אתה מסוגל ואיזה ערך אתה יכול להביא לארגון שלהם.

1) הדבר הראשון שצריך לעשות לפני שליחת קורות החיים במייל הוא לוודא שאין בהם שגיאות הקלדה. שגיאות הקלדה יכולות להרוס את הרושם הראשוני עבור כל מגייס, ולכן חשוב לדאוג לשלב זה לפני שליחת קורות החיים.

2) ודא שלכתובת האימייל שממנה יישלחו קורות החיים יש שם מקצועי, במקום להשתמש בכתובת דוא"ל כמו "[email protected]". זה יראה למגייסים שאתה רציני לגבי מציאת עבודה ושדאגת לכל הצעדים הדרושים לפני שליחת קורות החיים שלך.

3) עיצוב קורות חיים משתנה מאוד בהתאם לאיזו מדינה או

כיצד יש לרשום את שמי והתאריכים שלי במכתב מקדים בדוא"ל?

כשזה מגיע לתוכן המייל שלך, יש שני דברים עיקריים שאתה צריך לכלול: הנושא והגוף.

שורת הנושא צריכה להיות קצרה וקליטה ולתת תחושה של מה הדוא"ל שלך עוסק. לאחר מכן, בגוף האימייל שלך, עליך לספק סקירה קצרה של מי אתה ומה אתה רוצה. אתה יכול גם להשתמש בסעיף זה כדי לטפל בכל שאלה או דאגה שעלולה להתעורר מקריאת קורות החיים שלך.

חשוב לכלול את כל המידע הדרוש על עצמך בסעיף זה כדי שהאדם בצד השני לא יצטרך לחפש אותו במקום אחר.

הכללת תאריכים יכולה להיות מסובכת מכיוון שהם יכולים לפעמים לבלבל אנשים אם הם לא יודעים באיזה פורמט אתה משתמש. לכן עדיף לכתוב חודשים וימים כך: "10 באפריל". אם יש מספר תאריכים רשומים בקורות החיים שלך, רשום אותם בנפרד כך: "1 ביוני, 5 ביוני."