קורות חיים לעבודה

למה אתה צריך קורות חיים ב-2018

קורות חיים הם מסמך המסכם את הניסיון, הכישורים והכישורים שלך. זהו סיכום של יעדי הקריירה שלך ומה אתה מחפש בשלב הבא של המסע המקצועי שלך.

קורות חיים הם לא רק היכרות עם עצמך אלא גם היכרות עם החברה אליה אתה פונה. זו דרך להראות להם איך אתה יכול לעזור להם להשיג את המטרות שלהם ולמה הם צריכים להעסיק אותך.

נושא הסעיף: קורות חיים לעבודה: למה אני צריך קורות חיים?

מילות מפתח של מדור:

מבוא: קורות חיים הם מסמך המסכם את הניסיון, הכישורים והכישורים שלך. זהו סיכום של יעדי הקריירה שלך ומה אתה מחפש בשלב הבא של המסע המקצועי שלך. קורות חיים הם לא רק היכרות עם עצמך אלא גם היכרות עם החברה אליה אתה פונה. זו דרך להראות להם איך אתה יכול לעזור להם להשיג את המטרות שלהם ולמה הם צריכים להעסיק אותך

הטבות מכתב כיסוי וקורות חיים

קורות החיים הם הדבר הראשון שמעסיק פוטנציאלי יראה עליך. זה הרושם הראשוני שאתה עושה על המעסיק הפוטנציאלי שלך והוא צריך להיות ללא רבב. כדאי שיהיה לך מכתב מקדים וקורות חיים המותאמים לתפקיד אליו אתה מתמודד.

מכתב מקדים הוא מסמך היכרות שנשלח בדרך כלל עם קורות חיים. זה נותן למעסיק מושג לגבי אישיותו וכישוריו של הפונה. מכתב מקדים כתוב היטב יכול לגרום למועמד להתבלט על פני מועמדים אחרים.

קורות חיים הם מסמך המפרט את ניסיון העבודה, ההשכלה, הכישורים וכישוריו האחרים של אדם וכן כל תחביב או תחומי עניין. קורות חיים מוגשים בדרך כלל למעסיקים פוטנציאליים עם מכתב כיסוי כדי להציג את עצמך ולספק מידע נוסף על הכישורים של האדם.

מה לכלול בקורות החיים שלך

מטרת קורות החיים היא להראות למעסיקים פוטנציאליים את הכישורים והכישורים שלך, כמו גם את ההשכלה, הניסיון בעבודה והישגים אחרים. חשוב לכלול את כל המידע הזה על מנת לקבל את הסיכוי הטוב ביותר להשיג ראיון.

קורות חיים טובים צריכים להיות בפורמט כך שיהיה קל למגייס או למנהל גיוס לסרוק במהירות. זה אומר בדרך כלל שימוש בפורמט של עמוד אחד עם לא יותר משלוש כותרות: פרטים אישיים, השכלה, ניסיון בעבודה.

קורות חיים הם מסמך המסכם את הכישורים והכישורים שלך. זה צריך להיות קצר ולעניין, להדגיש את ניסיון העבודה וההישגים הרלוונטיים ביותר שלך.

כלול את חווית העבודה שלך בסדר כרונולוגי הפוך כשהאחרון נמצא בראש. רשום כל כותרת עבודה, שם מעסיק, תאריך התחלה ותאריך סיום (אם רלוונטי), תיאור או מיקום החברה, וסיכום קצר של מה שעשית בעבודה זו. כלול גם כל עבודה בהתנדבות או התמחות ללא תשלום בסעיף זה.

יש לכלול את ההפניות בתחתית קורות החיים שלך תחת "הפניות זמינות לפי בקשה".

הראיון שלך

קורות חיים הם מסמך המציג את הכישורים ואת ניסיון העבודה שלך למעסיקים פוטנציאליים. זה צריך להיות תמציתי, ברור ומדויק.

הצעד הראשון בכתיבת קורות חיים הוא לוודא שיש לך את כל המידע החשוב שלך כתוב. זה כולל את שמך, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, ניסיון בעבודה והשכלה. ייתכן שתרצה לכלול מידע אישי כמו תחביבים או כישורים שיש לך מחוץ למקום העבודה.

השלב הבא הוא יצירת מתווה לקורות החיים כך שיזרמו יפה ולא ייראה לא מאורגן. כלול סעיף עבור כל תפקיד שהיה לך שבו אתה מפרט את שם החברה, התואר שלך ותיאור קצר של מה שעשית שם. אם רלוונטי, צריכים להיות גם קטעים לעבודה התנדבותית או כל מידע רלוונטי אחר כגון פרסים או איגודים מקצועיים שבהם אתה מעורב.

קורות החיים הם הדבר הראשון שמעסיק פוטנציאלי יראה עליך. זו ההזדמנות שלך להתבלט מהקהל ולהראות למה אתה מושלם לתפקיד.

קורות חיים אינם רק רשימה של הכישורים וניסיון העבודה הקודם שלך. זה מסמך שיווקי, שמספר סיפור על מי אתה, מה אתה יכול להציע ולמה מעסיק צריך להעסיק אותך. אז איך כותבים קורות חיים אפקטיביים?