קורות חיים מעצב גרפי- נקודות שחייבים לקרוא

כיצד תעשיית העיצוב משתמשת בקורות החיים שלך כדי למצוא כישרון חדש

תעשיית העיצוב תחרותית והתחרות עזה. אתה צריך להיות בשיא המשחק שלך כדי למצוא עבודה. זה אומר שאתה צריך להיות בעל קורות חיים טובים. קורות חיים של מעצב צריכים להיות יצירתיים ולהציג את כישוריו, אבל הם גם צריכים להיות מקצועיים וכתובים היטב.

קורות חיים של מעצב טוב צריך לכלול את הדברים הבאים:

-מבוא קליט שמושך את תשומת ליבו של הקורא

-ההשכלה שלך, כולל כל תארים או הסמכה

-כל ניסיון עבודה שהיה לך

-ערכות מיומנויות ובמה אתה מתמחה

-פרטי הקשר שלך

-תיק מעודכן

מעצבים גרפיים אחראים על יצירת הייצוג החזותי של המוצרים והשירותים של החברה. קורות החיים של מעצב גרפי צריכים להיות יצירתיים ולהציג את מיטב עבודתו, אבל הם גם צריכים להיות תמציתיים וקלים לקריאה.

קורות חיים טובים של מעצב גרפי אמור לספק סקירה ברורה של כישוריו של המבקש, פרויקטים קודמים והשכלתו. על המבקש לכלול גם כל ניסיון רלוונטי כגון התמחות או עבודה עצמאית. מעצבים גרפיים יכולים להשתמש בקורות החיים שלהם כדי להפגין את היצירתיות שלהם על ידי הוספת דוגמאות לעבודות שלהם בצורה של סקיצות או מוקאפים.

תעשיית העיצוב תמיד מחפשת כישרונות חדשים ולכן חשוב שהרזומה של מעצב גרפי יבלוט מהקהל. דרך טובה לעשות זאת היא באמצעות פריסת עיצוב מושכת עין עם הרבה שטח לבן על הדף, לוודא שכל הגופנים קריאים, ולכלול תמונות צבעוניות לאורך המסמך.

מה הופך ל"רזומה של מעצב גרפי" נהדר? איך לתפוס את הצעת הערך הייחודית שלך בצורה תמציתית ומקצועית?

קורות חיים הם כלי לשיווק עצמי המשמש כדי להציג את הכישורים, הניסיון והכישורים של האדם על מנת לקבל עבודה.

זה צריך להיות מעוצב על ידי אנשי מקצוע שיודעים איך להבליט אותו מהקהל.

מאמר זה יספק לך כמה נקודות שאתה חייב לקרוא בעת עיצוב קורות חיים משלך למעצב גרפי.

הנקודה הראשונה שאנו רוצים להזכיר היא הצגת קורות החיים שלך. זה צריך להיות מעוצב על ידי אנשי מקצוע שיודעים איך להבליט אותו מהקהל. במבוא שלך צריך להיות משפט פתיחה שמושך את תשומת ליבו של הקורא ואומר לו איזה סוג עבודה אתה מחפש. הפסקה הבאה צריכה לסכם את הכישורים והכישורים שלך, ואחריה רשימה של פרויקטים שעבדת עליהם בסדר כרונולוגי עם התאריכים שלהם. הפסקה האחרונה צריכה לכלול מידע ליצירת קשר כגון שם, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון וקישורי מדיה חברתית כך שהמעסיק יוכל ליצור איתך קשר אם הוא מעוניין לראיין אותך לתפקיד בחברה שלו.

איך לכתוב קורות חיים למשרה שמעולם לא ביצעת?

קורות חיים של מעצב גרפי הוא מסמך המפרט את האישורים והכישורים של הפונה. זה בדרך כלל מלווה בתיק עבודות שלהם. קורות חיים חייבים להיות מעוצבים בצורה כזו שיבלטו על פני קורות חיים אחרים וימשכו את תשומת ליבו של המגייס.

הנקודה הראשונה שיש לשים לב לעיצוב קורות חיים של מעצב גרפי היא שהם צריכים להיות קצרים ותמציתיים. המגייס לא רוצה להשקיע יותר מדי זמן בקריאת קורות החיים שלך, אז וודא שכללת את כל המידע החשוב בעמוד אחד או פחות. המשמעות היא שעליך לצמצם פרטים לא רלוונטיים, כגון תחביבים, תחומי עניין או מידע אחר שאינו רלוונטי למקצוע שלך.

הנקודה השנייה שיש לשים לב אליה לגבי עיצוב קורות חיים של מעצב גרפי היא שזה צריך להיות מושך מבחינה ויזואלית. אתה יכול להשיג זאת על ידי שימוש בגופנים מודגשים, ניגודיות צבע או שימוש בגרפיקה בכל המסמך שלך. אם אתה מגיש מועמדות לעבודה כמנהל אמנות אז השתמש בתמונות אמנותיות של העבודה שלך ואם אתה מגיש מועמדות

איך להכין קורות חיים מנצחים לעבודה כמעצבת?

קורות חיים הם אחד המסמכים החשובים בחייו של מעצב גרפי. זה הדבר הראשון שמעסיק רואה עוד לפני שהוא פוגש אותך. קורות חיים חייבים להיות מעוצבים היטב וכתובים בצורה מקצועית.

יש לקחת בחשבון את הנקודות הבאות בעת הכנת קורות חיים מנצחים לעבודה כמעצבת:

– עיצוב: העיצוב של קורות החיים שלך צריך להיות מקצועי ומעוצב היטב, עם היררכיה ברורה ומרווחים. אתה יכול להשתמש בתמונות, תיבות טקסט, אייקונים או גרפיקה אחרת כדי להפוך אותו למעניין יותר לקריאה. אל תשתמש ביותר מדי צבעים כי זה יגרום לזה להיראות לא מקצועי.

– פורמט: ודא שהפורמט שלך עקבי בכל המסמך – גופנים, גדלי גופנים, שוליים זהים בכל המסמך

– תוכן: התוכן שלך צריך להיות רלוונטי למה שאתה רוצה לעשות בקריירה שלך

– הגהה: קרא תמיד את המסמך שלך לפני הגשתו